1- طراحی آموزشی از دیدگاه ساختن گرایی را تعریف کنید. انواع آنرا تحیل کنید
2- حیطه بندی در اهداف رفتاری یعنی چه ؟ چه فوایدی دارد؟
3- در رفتار گرایی چرا باید اهداف قابل مشاهده و قابل اندازه گیری باشد؟
4- خود نظم دهی چیست ؟ چگونه به آن می توان رسید؟
5- اصول مهمی که هنگام طراحی آموزشی از منظر ساختن گرایان باید مد نظر قرار گیرد را تشریح کنید.
6- طراحی آموزشی هم علم است هم هنر یعنی چه؟
7- تحلیل وظیفه معلم و فراگیر را در نظریه رفتارگرایان توضیح دهید.
8- تعیین رفتار ورودی در کدام تحلیل از نظر رفتارگرایان قرار دارد؟ آنرا تشریح کنید.
9- طراحی آموزشی از دیدگاه ساختن گرایی را تعریف کنید. انواع آنرا تحیل کنید
10- حیطه بندی در اهداف رفتاری یعنی چه ؟ چه فوایدی دارد؟
11- در رفتار گرایی چرا باید اهداف قابل مشاهده و قابل اندازه گیری باشد؟
12- خود نظم دهی چیست ؟ چگونه به آن می توان رسید؟
13- اصول مهمی که هنگام طراحی آموزشی از منظر ساختن گرایان باید مد نظر قرار گیرد را تشریح کنید.
14- طراحی آموزشی هم علم است هم هنر یعنی چه؟
15- تحلیل وظیفه معلم و فراگیر را در نظریه رفتارگرایان توضیح دهید.
16- تعیین رفتار ورودی در کدام تحلیل از نظر رفتارگرایان قرار دارد؟ آنرا تشریح کنید.
|